Η ευτυχία είναι το κλειδί της ζωής…

«Όταν ήμουν 5 ετών ,η μητέρα μου μου είπε ότι η ευτυχία είναι το κλειδί της ζωής.

Όταν πήγα στο σχολείο , με ρώτησαν τι θα ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω.

Έγραψα ευτυχισμένος.

Μου είπαν ότι δεν κατάλαβα την ερώτηση ,και εγώ τους είπα ότι δεν κατάλαβαν τη ζωή.»

― John Lennon
About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Ποίηση, στίχοι και λογοτεχνικά αποσπάσματα and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Η ευτυχία είναι το κλειδί της ζωής…

  1. Ο/Η nataliezw λέει:

    🙂 Πολύ σωστό και αληθεινό!!! 🙂

    • Ο/Η melita λέει:

      Καλώς ήρθες Ναταλία μου (διόρθωσε με αν κάνω λάθος). Ναι είναι, και το πιο περίεργο είναι ότι πολύ δύσκολα το καταλαβαίνουμε εμείς οι άνθρωποι 🙂 . Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου και την επίσκεψή σου.
      Να έχεις μια πολύ όμορφη χρονιά.

Σχολιάστε

