Ζωή είναι να μάθεις να χορεύεις στη βροχή!

Ζωή δεν είναι…

να καθεσαι κρυμμενος και να περιμένεις να περάσει η μπόρα…

 Ζωή ειναι…

 Να μάθεις να χορεύεις στην βροχή…

 Μετά την βροχή…

 Πάντα βγαίνει ουράνιο τόξο..

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Ζωή είναι να μάθεις να χορεύεις στη βροχή!

  1. Ο/Η Νέστορας Καλφίδης λέει:

    Γιατί έχω μια αδιόρατη αίσθηση οτι το έχω ξαναδεί αυτό κάπου, παλιότερα; 🙂
    Όπως και να χει, το λατρεύω απεριόριστα! Έξι μόνο στιχάκια, μα κρύβουν τόσα πολλά μέσα τους…
    Μας αρέσει η βροχή, τι καλύτερο από το να γίνεσαι μούσκεμα;!

    • Ο/Η melita λέει:

      Να μην την έχεις …να είσαι σίγουρος (χαχα).
      Δυστυχώς υπήρξε ένα τεχνικό πρόβλημα και τα posts αλλά και τα σχόλια διαγράφηκαν .Έτσι χρειάστηκε να ξανανεβάσω όσα «έχασα». Επίσης και η διεύθυνση του blog αλλάχτηκε…(μεγάλο μπέρδεμα ,μην το συζητάς…).

      Δεν μας αρέσει η βροχή …την λατρεύουμε!Λατρεύουμε την μυρωδιά του χώματος λίγο πριν βρέξει , τον συννεφιασμένο ουρανό,τον ήχο που κάνει το μπουμπουνητό ,το τρεμόπαιγμα της αστραπής…
      Και τα φιλιά που σου δίνουν οι πρώτες στάλες της βροχής και σου ξεδιψάνε το σώμα και την ψυχή…

      PS : Μου έλειψε το γράψιμο σου,έχεις καιρό να ανεβάσεις κάτι 😦 …

      • Ο/Η Νέστορας Καλφίδης λέει:

        ok, κατάλαβα οτι κάτι έπαιξε αλλά δε μπορούσα να το προσδιορίσω 🙂

        Έχεις δίκιο για το μπλογκ, έχω μπλέξει με δουλειά και το έχω παραμελήσει λίγο… πολύ θα έλεγα :-(. Που θα πάει όμως…

        Καλό απόγευμα!

Σχολιάστε

