Παράξενη ετούτη η νύχτα…

Παράξενη ετούτη η νύχτα…θαρρείς πως όλα μπορούν να συμβούν…

Το φεγγάρι κατάφερε πάλι και τρύπωσε από τις γρίλιες του μισάνοιχτου παραθύρου μου και φώτισε το γεμάτο από μοναξιά δωμάτιο.

Μια μικρή κουκουβάγια ένιωσε την θλίψη μου και άρχισε να τραγουδά για να μου κάνει συντροφιά.

Σκίζω…γράφω…θυμάμαι…

Ανοίγω το σεντούκι των αναμνήσεων και ξεθάβω σιγά σιγά κρυμμένα συναισθήματα και σκέψεις.

Παράξενη ετούτη η νύχτα…ζωντάνεψαν οι μνήμες και γέμισε το δωμάτιο από εσένα…

Έρχονται και ξεδιπλώνονται μυρωδιές ,χρώματα και όνειρα…

Περνούν από μπροστά μου σαν θεατρίνοι και δίνουν παράσταση, την παράσταση της ζωής μου.

Παράξενη ετούτη η νύχτα…το άρωμα σου ενώθηκε με τη μυρωδιά της βρεγμένης γης και μπαίνει απροσκάλεστη από το μισάνοιχτο παράθυρο.

Έρχεσαι κρυφά σαν αόρατος εραστής και αφήνεις σημάδια στο κορμί και στα σεντόνια μου.

Λόγια ,ψίθυροι και αναστεναγμοί ακούγονται στη σιγαλιά της νύχτας και εγώ κρατώ το κλειδί του παραδείσου.

Κουρνιάζω στο στήθος σου και παίρνω ζωή από τους χτύπους της καρδιάς σου, ανάσα από την ανάσα σου…

Κλείνω τα μάτια μου και εύχομαι να μην έρθει το ξημέρωμα…να σταματήσει ο χρόνος…να μείνω στην αγκαλιά σου…

….Και η ημέρα αδυσώπητη μπαίνει από παντού, σε διεκδικεί σαν ζηλιάρα ερωμένη…και εγώ τρέχω να κλείσω τις κουρτίνες και τις γρίλιες από τα παράθυρα ,

να μην μπουν μέσα τα φιλιά του αλήτη ήλιου και διώξουν τα δικά σου φιλιά…

…Γυρνώ τους λεπτοδείκτες πίσω για να ξεγελάσω τον βιαστικό χρόνο ,να κλέψω λίγες ακόμη στιγμές ευτυχίας…

…Σφίξε με…κράτα με στην αγκαλιά σου και φίλα με…

…Μην λες αντίο…μην φεύγεις από κοντά μου…μη…

Παράξενη ήταν κι ετούτη η νύχτα…

melita 20/10/09

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

