Τέρμα το διάλειμμα…τα κεφάλια μέσα…

Το σκηνικό που αντικρίζεις όταν γυρίζεις στη δουλειά μετά τις διακοπές είναι κάπως έτσι :

Χαρτιά που πρέπει να υπογραφούν , η προθεσμία για να κατατεθούν να τελειώνει γιατί ο συνάδελφος σου ξέχασε να τα υποβάλλει και θα πρέπει, εσύ φυσικά, να κάνεις τη δουλειά του, τα mail που πρέπει να απαντηθούν να φτάνουν τις τρεις σελίδες, και το αφεντικό σου να σε στραβοκοιτάει γιατί εσύ σιγοτραγουδάς όλα τα καλοκαιρινά σουξέ που σου έρχονται στο μυαλό, γιατί απλά, δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά.

Ο νους σου είναι ακόμα στις διακοπές με την παρέα και τον αγαπημένο σου στο νησί, στους ουζομεζέδες και τις βουτιές στη θάλασσα.

Κουνάς το κεφάλι για να διώξεις τις σκέψεις , σαν να αποτάσεις ένα δεύτερο σατανά , και ανοίγεις το παράθυρο του γραφείου να μπει , βρε αδερφέ, ένας άλλος αέρας και να διαλύσει τη μυρουδιά από το θαλασσινό αεράκι που έχεις ακόμα πάνω σου…

Και τότε ακούς δυνατά από το ραδιόφωνο ενός αυτοκινήτου που περνάει έξω στο δρόμο το : ¨Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα…».

Χαμογελάς σκεφτόμενη ότι και άλλοι βρίσκονται στην ίδια μοίρα , με το μυαλό τους να ταξιδεύει , και απλά αποδέχεσαι το γεγονός ότι σήμερα (μην πω ολόκληρη την εβδομάδα) θα βρίσκεσαι , έστω και νοητά , σε μια παραλία κάτω από μια ομπρέλα , έχοντας το κύμα να σκάει στα πόδια σου...

melita 1/9/11

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Τέρμα το διάλειμμα…τα κεφάλια μέσα…

  1. Ο/Η ♔DƦάɱα QuƎeи ♔ λέει:

    Ρε κοριτσάκι καλά τα λες αλλά ανησυχώ! Εμένα το μυαλό μου έφυγε για Χριστούγεννα μεριά. Δεν φταίω εγώ πάντα λάτρευα 3 περιόδους μέσα στον Χρόνο. Καλοκαίρι , Χριστούγεννα , Πάσχα (οτιδήποτε δηλαδή περιλάμβανε τουλάχιστον 15 μέρες διακοπές 😛 ).
    Τώρα για να πω την αλήθεια θα μου λείψουν , η θάλασσα , το παγωτό , η ηρεμία στο κινητό μου κι αυτή η χαλάρωση που ένιωθα σκεπτόμενη ότι δεν χρειάζεται να τρέξω δεξιά και αριστερά παρά μόνο για να πιω καφέ……
    Πφφφφφφ καλό μας χειμώνα 😦

  2. Ο/Η melita λέει:

    χαχαχχα καλό μας χειμώνα Μαρινάκι μου!

  3. Ο/Η Νέστορας Καλφίδης λέει:

    Ουφ άσε, μία εβδομάδα μετά κι ακόμη αναπολώ όσα γράφεις κι άλλα τόσα καλοκαιρινά…

    Εν τάξει μωρέ, 320 μέρες είναι μόνο, θα περάσουν!

    Καλή προσαρμογή σου εύχομαι και καλό φθινόπωρο (ο χειμώνας μου κάθεται βαρύς σα λέξη από τώρα…)!

    • Ο/Η melita λέει:

      χαχαχαχ αχ να είσαι καλά Νέστορα μου, που μου δίνεις κουράγιο :P. Καλό φθινόπωρο και σε εσένα καλέ μου.

Σχολιάστε

