Οι πιο σημαντικές λέξεις είναι…

Λένε ότι οι πιο σημαντικές λέξεις ,και γι’ αυτό βγαίνουν δύσκολα από τα χείλη κάποιου όταν τις εννοεί,είναι οι λέξεις σε αγαπώ ,σε χρειάζομαι και συγνώμη.

Σε αγαπώ γιατί η μέρα μου δεν ξεκινά χωρίς το χαμόγελο σου, γιατί ο ήλιος δεν ανατέλλει αν δεν μου πεις καλημέρα,γιατί τα αστέρια έχουν λόγο να γίνουν ευχές μόνο όταν είσαι δίπλα μου. Σε αγαπώ γιατί όλος ο κόσμος μου βρίσκεται σε ένα σου βλέμμα… Σε αγαπώ γιατί κάθε λεπτό που περνάω μαζί σου είναι σαν να ζω μια μέρα στον παράδεισο…

Σε χρειάζομαι γιατί είσαι το οξυγόνο που μου δίνει ζωή…  Σε χρειάζομαι  γιατί η ψυχή μου ,το κορμί και η καρδιά μου έχουν γίνει γυαλί παραδομένο στα χέρια σου …

Συγνώμη που σε πλήγωσα…Συγνώμη που έσβησα το χαμόγελό σου από το πρόσωπο…Συγνώμη που έβαλα το σκοτάδι μέσα σου …

Το ξέρω είμαι μια δειλή ,έγινα από εκείνα τα μικρά ανθρωπάκια που φοβούνται τον ίσκιο τους.Εγώ που πολεμούσα τα θηρία ,εγώ που σκότωνα όλους τους δαίμονες μου… Και όμως αυτή η δυνατή γυναίκα που γνώρισες φοβάται… Φοβάται μην ξημερώσει η ημέρα και δεν την καλημερίσει ο ήχος της φωνής σου. Φοβάται μην γίνει ξανά ο κόσμος της σκοτεινός και κλειστεί πάλι στον εαυτό της,τρέμει την ημέρα που οι χτύποι σου θα ακολουθούν διαφορετικό ρυθμό από την δική της καρδιά…Φοβάται …Φοβάμαι…

melita 31/8/11

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Μουσικά ταξίδια, Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

