Να είχα μονάχα τη δύναμη…

Ήρθες…

Διψασμένη, έρημη γη ήμουνα ,κοίταζα τα μαύρα σύννεφα φορτωμένα με βροχή να πηγαίνουν σε άλλα μέρη και αναστέναζα.

Κάποιες φορές ονειρευόμουν μια απαλή βροχούλα που θα ξέπλενε τις πληγές μου και θα με δρόσιζε.

Δεν περίμενα ,δεν ήλπιζα, δεν φανταζόμουνα…

Και ήρθες…

Δεν ήσουν μια μικρή ανοιξιάτικη βροχούλα αλλά καταιγίδα.

Χείμαρρος και παρέσυρες το μυαλό και τις αισθήσεις μου.

Σάρωσες αμφιβολίες ,δισταγμούς και εγωισμούς στο πέρασμά σου.

Φοβήθηκα…

Φοβήθηκα εμένα.

Τη λαχτάρα μου να σε ρουφήξω μέχρι την τελευταία σταγόνα , να σε αφήσω να μπεις μέσα μου και να με ποτίσεις, να ενωθώ μαζί σου και να γίνουμε ένα..

Τρομοκρατήθηκα όταν άρχισαν να βγαίνουν κλαδιά από τα χέρια μου ,όταν το σώμα μου γέμισε λουλούδια .

Μέθυσα…

Μέθυσα από το άρωμα της ψυχής σου, γλυκό μεθύσι, αξέχαστο και παραδόθηκα στη ζάλη.

Πρώτη φορά μια έρημος απέκτησε τόση ομορφιά σε μια νύχτα.

Να είχα τη δύναμη…

να σε πάρω από το χέρι , να κατεβάσω μια σκάλα από τον ουρανό και να σε ανεβάσω στο πιο ψηλό αστέρι και να σου δείξω αυτό που κατάφερες με την αγάπη σου.

«Να πάρε όλη τη γη ,στη χαρίζω», θα σου έλεγα.

Δίκη σου έγινε από την πρώτη κιόλας σταγόνα .

Όταν γλυκά σε αγκάλιασε μέσα της και έγινες κομμάτι του εαυτού της.

Για εσένα ανθίζει.

Να είχα μόνο τη δύναμη…

melita 7/07/2010

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

