Γίνε η σωτηρία μου ή απλά ο χαμός μου…

Τα όνειρα μπορούν και με κρατάνε ζωντανή…
Γίνονται σωσίβιο και με κρατούν στην επιφάνεια.

Μέσα απ΄ αυτά αισθάνομαι πως σε έχω στην αγκαλιά μου.
Πως γεύομαι τα φιλιά σου…
Πως με αγγίζεις…
Πως με κρατάς σφιχτά

και δεν με αφήνεις ούτε λεπτό…
Φεύγεις και χάνομαι…
Πνίγομαι σε μίζερες ,θλιβερές σκέψεις που γίνονται ένα με το δέρμα μου.
Κολλάνε πάνω μου σαν βδέλλες και ρουφάνε κάθε εικόνα σου , κάθε άγγιγμα σου.
Φοβάμαι αγάπη μου ,φοβάμαι…
Άναψε το φως της αγάπης σου και σώσε με ή σβήσε και τέλειωσε με….
Εσύ είσαι ο φάρος μου…

Γίνε η σωτηρία μου ή ο χαμός μου…

 

 

melita 31/8/11

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

