Μπλέχτηκαν τα κορμιά μας σε χορό ερωτικό…

Θέλω απόψε να χορέψουμε ένα χορό ερωτικό,ένα τανγκό.
Κοίταξε ,αγάπη μου, τον ήλιο, σήμερα μας κατάλαβε ,δύει πιο νωρίς για χάρη μας.
Έδωσε τη θέση του στην αδερφή του, τη νυχτιά, και αυτή άπλωσε το μαύρο μανδύα της και μας σκέπασε.
Δες, δες τα αστέρια μάρτυρες του έρωτα μας ,κοιτούν τα χιλιάδες φιλιά που δίνω στα κατακόκκινα χείλη σου
και από την ντροπή τους λούζουν με περισσότερο φως τα κορμιά μας . 

Κοίτα την πλανεύτρα θάλασσα προσπαθεί να σε ξελογιάσει .
Κλείσε αγάπη μου τα αυτιά σου, μην ακούς το τραγούδι των σειρήνων ,
άκου μόνο τη φωνή της καρδιάς μου. Ακούς?Κάθε της χτύπος φωνάζει σ’αγαπώ.
Μην δεχτείς τα δώρα των γοργόνων ,τις έστειλε και αυτές η θάλασσα για να σε κλέψει από εμένα.
Σου φέρνουν στεφάνια με θαλασσολούλουδα μπλεγμένα με ξόρκια μαγικά.
Μην γητευτείς ,μην πλανευτείς, μην με προδώσεις…

Άκου, άκου τον άνεμο ψιθυρίζει το τραγούδι μας…
Τα χέρια σου έγιναν φτερά ,σήκωσε με στον αέρα, στροβίλισε με στον άνεμο και άσε τον να μας παρασύρει…
Οι ματιές μας προδίδουν όσα δεν λέμε και είναι τόσα πολλά αγάπη μου , που δεν χωράνε γίνονται δάκρυα
και πέφτουν, κυλούν στο πρόσωπό σου και καταλήγουν στα χείλη σου.
Μια μία σταγόνα θα πάρω να πιω να ξεδιψάσω, γιατί το κορμί μου καίει.

Έγινα ολόκληρη μια φωτιά… νιώσε με.
Δυο φλόγες τα κορμιά μας …θα ακολουθήσω, αγάπη μου , τα βήματα σου και τα πάντα ας καούν , ας γίνουν στάχτη στο πέρασμά μας…
Μόνο οι ανάσες μας, γρήγορες ,καυτές ,ρυθμικές ακούγονται στη σιγαλιά της νύχτας καθώς τα κορμιά μας ενώνονται σε χορό ερωτικό …  

Δεν μπορείς να μου τον κλέψεις πλέον θάλασσα…είναι δικός μου,η καρδιά του χτυπά μόνο στους χτύπους τους δικούς μου, η διψασμένη του ψυχή ζητάει μόνο την δική μου για να ξεδιψάσει και η αγκαλιά του έγινε απάνεμο λιμάνι για να δεχτεί μόνο εμένα…

melita 31/7/09

About melita

Θα 'θελα να φωνάξω τ' όνομά σου, αγάπη, μ' όλη μου τη δύναμη. Να το φωνάξω τόσο δυνατά που να μην ξανακοιμηθεί κανένα όνειρο στον κόσμο, καμιά ελπίδα πια να μην πεθάνει... Τάσος Λειβαδίτης
This entry was posted in Σταλαγματιές ψυχής & ονείρων ή απλά οι σκέψεις μου... and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

